Zelftest klantgerichtheid
De klantgerichtheid van je onderneming test je zo.
Trouwe klanten die met zo veel passie over jouw dienstverlening vertellen dat andere klanten zich spontaan bij je aanmelden? Het is de droom van veel ondernemers en meteen de reden waarom customer centricity of klantgerichtheid hoog op je agenda hoort te staan. Maar hoe weet je nu of je op de goede weg bent? En welke verbeterpunten zijn er nog?
Wat je mag verwachten van deze klantgerichtheidstest:
- 8 stellingen met telkens 3 mogelijke antwoorden.
- 2 open vragen die je vast even doen doordenken.
- De resultaten binnen de 5 werkdagen in je mailbox.
- Meer dan je verwacht dankzij de Customerry suprise.
- Een ultieme CX-tip om je klantbeleving meteen naar een hoger niveau te tillen.
Waarom je klantgerichtheid testen een goed idee is
Kende je de term “bedrijfsblindheid” of “blind spots” al? Het is een fenomeen waar we allemaal last van hebben. Het gaat zo: na een tijdje ken je je bedrijf door en door en zie je niet altijd meer wat er beter kan.
Je geraakt automatisch vastgeroest in bepaalde denkpatronen en routines. Een blik van buitenaf, iemand die jouw bedrijfsprocessen vanuit een ander perspectief bekijkt is dan zeker aan te raden. Die buitenstaander heeft immers geen last van die zogenoemde “blind spots”. De frisse kijk levert bovendien maar al te vaak verrassende inzichten op!
Andere opties om je klantbeleving te optimaliseren.
Bij Customerry denken we altijd in functie van de klant, zowel de onze als de jouwe. Daarom hebben we een heel scala aan samenwerkingsmogelijkheden uitgewerkt om de klant centraal te plaatsen in jouw organisatie.
Een greep uit de mogelijkheden:
- Opleidingen zoals klantgericht denken, communiceren en handelen.
- De Customerry scan: een combinatie van een workshop en doorlichting.
- Interactieve en inspirerende keynotes zoals “CX, wat heb jij er bij te winnen?”
- Brainstorm of sparring workshops om samen jullie klantenstrategie scherp te stellen.
Ben jij alleen tevreden met het beste voor je klanten?
Goed zo! Voor minder gaan we immers niet bij Customerry. Zullen we samen alvast ontdekken welke stappen jij nog vooruit kan op de klantgerichte ladder?