Beter omgaan met ontevreden klanten dankzij de Customerry webinars

Weg met ontevreden klanten en slechte reviews dankzij de GRATIS Customerry webinars! 

Je leest het goed, deze zomer geeft Customerry 3 gratis webinars over:

  • klantgericht communiceren
  • omgaan met ontevreden klanten 
  • hoe AI-tools jou kunnen helpen om een betere klantbeleving neer te zetten. 

Helemaal gratis en voor niets, omdat het zomer is, en omdat we er alles aan doen om nieuwe leden voor de #iedereenklantgericht movement te rekruteren. Want bedrijven die een klantgerichte aanpak hanteren scoren niet alleen beter, ze bestaan langer én ze hebben gelukkigere medewerkers.

 ontevreden klanten tevreden maken

Klinken deze vragen je soms bekend in de oren?

  • Wat willen mijn klanten nu echt?
  • Waarom is communiceren met klanten moeilijk?
  • Hoe kan ik het beste reageren op een ontevreden klant?
  • Wat kan en mag ik doen met slechte reviews op het internet?
  • Welke stappen kan ik zetten om klanttevredenheid te verhogen?
  • Bestaat er een proces of stappenplan om aan klantbeleving te werken?
  • Hoe zorg ik er voor dat mijn klanten telkens een consistente beleving ervaren?
  • Zijn er handige AI-tools die ik kan inzetten om mijn klantbeleving te verbeteren?

De oplossing? Een stevige dosis gratis kennis en inspiratie!

Wees gerust, je bent niet de enige die met bovenstaande vragen rondloopt. Insider weetje: klantbeleving is niet simpel. Hoewel het advies 'gewoon vriendelijk zijn en goed communiceren' nogal vlot over de tong rolt, komt er écht wel wat meer bij kijken. 

Het goeie nieuws? Het is misschien niet simpel, maar eens je de nodige kaders en kennis hebt, is het wel eenvoudig toe te passen in je eigen bedrijf. En laat die kennis en kaders nu net zijn wat we gaan delen tijdens de Zomerse Webinar Reeks!


Het resultaat? Een duidelijk plan van aanpak rond klanten communicatie en véél minder stress bij een ontevreden klant, beloofd! 



ontevreden klanten blij maken

Jouw webinar host, coach en trainer

Hoi, ik ben Sarah, nice to meet you via deze weg! 30-something, plusmama van 2 tieners en 1 viervoeter, natuurliefhebber, foodie en boekenwurm. Levensgenieter, idealist, dromer en positieve wereldverbeteraar. Ik hou ervan om te verbinden, om mensen wakker te schudden en om innovatieve plannen mee vorm te geven.

Customerry is ontstaan vanuit een feit: bedrijven die een klantgerichte aanpak hanteren scoren niet alleen beter, ze bestaan langer én ze hebben gelukkigere medewerkers.

Wij zorgen ervoor dat je op die vraag een duidelijk antwoord krijgt en dat op basis van 3 pijlers:
* inspireren
* implementeren
* informeren en coachen

Wat mag je concreet verwachten?

13/08 - Klantgericht communiceren voor KMO's

Je mag de beste strategie bedenken...
De (h)eerlijkste klantbeloftes bedacht hebben...
Een haarscherp idee hebben over wat klantgericht betekent...

Als je medewerkers je klantgerichte ambities en beloftes niet in de praktijk kunnen overbrengen, sta je nergens.

Klantgericht communiceren is nog steeds de meest underrated skillset van de voorbije en de komende jaren.

Maar hoe doe je dat in een KMO omgeving?
Wanneer heb je de tijd om je mensen hier in te trainen?
Enne, misschien weet je zelf ook niet altijd goed wat de beste communicatiestijl of aanpak is?

Geen zorgen meer, want op minder dan een uur leg ik je uit:
* Wat klantgericht communiceren is
* Waarom je medewerkers dit ALLEMAAL moeten kunnen
* Hoe je daar zelf al een heel stuk mee aan de slag kan gaan
* Welke voordelen je dit op lange en korte termijn zal opleveren

27/08 - Zelfzeker en efficiënt omgaan met ontevreden klanten

Ontevreden of ongelukkige klanten, ze horen er bij. Ongeacht hoe goed je dienstverlening ook is, écht volledig vermijden kan je het nooit en dus kan je er maar beter leren mee omgaan.

Enkele vragen die je je vast al gesteld heb in dergelijke situatie:
* moet ik altijd reageren?
* ik mag mij toch wel verdedigen?
* wat als de klant de waarheid niet spreekt?
* hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de klant terug tevreden maak?
* wat is de potentiële imagoschade voor mijn bedrijf nu en later?

In minder dan 60 minuten geef ik jou het Customerry klachten- behandelen-kader cadeau, aangevuld met het antwoord op bovenstaande vragen.

Na dit webinar weet jij perfect wat te doen bij de volgende ontevreden klant en zal je jezelf een stuk zelfzekerder voelen bij het afhandelen van klachten en/of slechte reviews, beloofd!

10/09 - Klantbeleving optimaliseren dankzij Chat GPT en andere AI tools

Wie Customerry kent weet dat ik een haat-liefde verhouding heb met het alsmaar groeiende AI aanbod. Bovendien haalt al dat overdreven gedigitaliseer dé belangrijkste factor uit klantbeleving weg, nl. de human touch.

Maar wat als je AI, en meer bepaalde CHAT GPT nu eens zou inzetten als je trouwe side kick om je klantbeleving te optimaliseren?

Tijdens dit webinar deel ik 7 manieren om AI tools in te zetten voor klantgerichte ambities en plannen, the right way.

En dat alles in ware Customerry stijl. Lees: mensentaal, een minimum aan theorie en vooral véél doen!


Wat klanten over ons vertellen:

Sarah (Customerry) is een absolute aanrader voor iedereen die zijn klantbeleving naar een hoger niveau wil tillen. Ze is ontzettend gedreven, passievol en heeft een diepgaande kennis van haar vakgebied.

Sarah heeft ons geholpen om onze klantbeleving in kaart te brengen en te analyseren. Op basis van haar inzichten heeft ze ons concrete tips en advies gegeven om onze service te verbeteren.

Ze is niet alleen een expert in klantbeleving, maar ook een geweldige coach. Ze weet je te motiveren om aan de slag te gaan met haar aanbevelingen en zorgt ervoor dat je het maximale uit je klantbelevingstraject haalt.

Dankzij Sarah hebben we onze klanttevredenheid aanzienlijk kunnen verhogen. We zijn ontzettend blij met haar hulp en raden haar dan ook van harte aan!

Dan Verbruggen - AXS Guard





close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x