Contactformulier
Bij Customerry zijn we van nature nogal nieuwsgierig...
Hoe dat komt vraag je? Simpelweg omdat we een passie hebben voor alles wat klanten en mensen in het algemeen drijft. Wie ze zijn, welke uitdagingen ze tegen komen, waarvan hun hart sneller gaat slaan enzoverder kom je enkel te weten als je over een gezonde portie nieuwsgierigheid beschikt.
Bovendien zorgt onze nieuwsgierige blik er ook voor dat we onze klanten steeds beter leren kennen en steeds beter aan jullie noden en wensen kunnen beantwoorden. Je merkt het al, dat we bij Customerry curieuzeneuzen zijn heeft niets te maken met het geslacht van leading lady Sarah.
Heb je dus een prangende vraag, een suggestie, een kritische opmerking of een ander zot idee, dan zijn er tal van mogelijkheden om ons te contacteren:
Kies je favoriete communicatiekanaal...
Customerry - Sarah Keppens
BTW: BE0787 907 442
Lotelingstraat 7b
2812 Mechelen
0495 29 75 14
sarah@customerry.be
...of pen hieronder je vragen of bedenking neer in het formulier.
Meteen een gaatje in mijn agenda wegkapen?
Dat kan, dankzij de geweldige Calendly app!
Customerry informeert, inspireert en implementeert.
Bedrijven wakker schudden rond klantbeleving om ze vervolgens kristalhelder uit te leggen wat customer experience nu precies is en hoe ze daarmee aan de slag kunnen. Dat is dé raison d'être van onze onderneming. Maar hoe vertaalt zich dat dan in de praktijk?
- Inspiratie: Volg ons op social media of neem eens een kijkje wie we zoal mochten interviewen rond klantbeleving. Eerder een luisteraar? No problem, we hebben ook een podcast!
- Informatie: Je kan natuurlijk onze blogs lezen, maar check zeker ook het uitgebreide opleidingsaanbod eens. Wist je trouwens al dat we elke opleiding ook in-house kunnen verzorgen?
- Implementatie: hulp nodig bij het bedenken, uitvoeren of bijsturen van je klantgericht plannen? Dan zijn onze maatwerk advies formules exact wat je nodig hebt!