Customer experience opleiding: een must voor elke organisatie?

Als je het aan mij vraagt, zeker en vast! Maar...niet iedere organisatie heeft nood aan dezelfde customer experience opleiding. Precies daarom kan je bij Customerry in de eerste plaats terecht voor opleidingen op maat van jouw bedrijf of team. Benieuwd hoe dat er uitziet?

Customer experience opleiding op maat van jouw organisatie.

Elke onderneming is uniek. Daarom werken we liefst allerlei klantgerichte opleidingen op maat uit, waar je doelgerichte tips krijgt die snel renderen. Waarom kiezen we voor maatwerk? Simpel. Dankzij een kleine voorbereiding kunnen we meteen in concrete cases duiken en krijgen je mensen tips voor situaties die niet alleen herkenbaar maar ook meteen toepasbaar zijn.

Een voorbeeldje misschien? Voor een rijvaardigheidscentrum mochten we een dag workshop verzorgen over klantgericht werken. Door vooraf een sessie mee te volgen en een intake gesprek met een aantal teamleden in te plannen, kregen de medewerkers enkel relevante en concrete technieken en tips aangereikt. Resultaat? Een super enthousiast en gemotiveerd team dat reeds tijdens de workshop enkele concrete klantgerichte acties kon bedenken. 

Ik vond het heel aangenaam dat er tijdens de opleiding veel ruimte was om in detail over onze specifieke uitdagingen na te denken. Zo konden we meteen enkele concrete oplossingen bedenken en uitwerken. 

Anneleen - Promove


customer experience opleiding


Wat je zoal leert tijdens een customer experience opleiding...

Ondanks onze voorliefde voor maatwerk, hebben we natuurlijk doorheen de jaren al enkele best-sellers samengesteld. Noem ze gerust onze persoonlijjke favorieten. je kan deze customer experience opleidingen opdelen in 2 grote groepen, afhankelijk van jouw noden:

Ik wil meer over het customer experience vak leren

Schuilt er een toekomstige CX-expert in jou of ben je sinds kort verantwoordelijk voor de klantbeleving binnen jouw organisatie? Dan is één van onderstaande customer experience opleidingen zeker iets voor jou:

  • CX for newbies: dé basis training voor wie meer wil weten over alles rond customer experience.
  • Customer journey mapping: leer in 1 dag een pragmatische methodiek om de klantreis in kaart te brengen.
  • Een klant-luister-plan opstellen en beheren: Leer klanten feedback vergaren en verwerken als een echte pro.

Klinkt goed, wanneer past het?

Ik wil mijn bedrijf en mijn team klantgerichter laten werken

Geweldig! Wij zijn nu al jouw grootste fan en supporter bij het uitwerken van al je klantgerichte ambities. Mogen we je één van onderstaande workshops voorstellen om je doel sneller, eenvoudiger en vooral plezanter te bereiken?

  • Hoe klantgericht ben je écht? Een halve dag bewustwording van wat je klant nu echt meemaakt
  • Klantgericht communiceren: eindelijk een duidelijk antwoord op de vraag 'hoe vriendelijk moeten we zijn'
  • Omgaan met mondige klanten, lastige mensen, moeilijke gesprekken én ze toch als tevreden klant houden
  • De CX-game: een mega originele manier om klantbeleving te laten (her)leven doorheen je volledige bedrijf


TIP: Binnen je organisatie bijleren over customer experience én meteen ook te weten komen hoe klantgericht je vandaag al aan het werk bent? Dan is een “Customerry scan” de ideale formule voor jullie!

Hoe werkt een customer experience opleiding op maat? 

Je boekt een call en/of stuurt een mailtje met jouw specifieke vraag. Na een vrijblijvend intakegesprek ontvang je van mij een kristalheldere offerte met de inhoud van de training en andere praktische informatie. Simpel, toch?

Elke opleiding omvat zowel denkkaders als oefenmateriaal om alles in de praktijk te brengen. Bovendien krijg je nadien het bronmateriaal en zorgen we voor een originele one-pager waarop de belangrijkste onderdelen nog eens worden samengevat. Bij onze klanten zien we die nadien vaak tegen de muur hangen, en daar zijn we best fier op!

Wat als je (nog) geen budget hebt?

Overtuigd van de nood maar nu even geen budget? Of wil je graag onze kennis eerst eens aan de tand voelen? Schrijf je dan zeker eens in voor 1 van onze gratis webinars.

Wat je ALTIJD mag verwachten van een opleiding bij Customerry

  • Originele content die jij en je medewerkers écht kunnen gebruiken.
  • Vakterminologie? Die vertalen we keer op keer met kristalheldere voorbeelden.
  • Voldoende tijd tussendoor om dingen te oefenen of om een concreet idee uit te werken.
  • Een aantal kleine of grote verrassingen, een overvloed aan ideeën en tips en vooral heel veel fun!

Leergierig?

Interesse in een customer experience opleiding waar je écht iets aan hebt? Vertel ons maar welke leerformule je het meest aanspreekt om een voorstel op maat te ontvangen.

Klantvriendelijkheid meten en verbeteren, waar start je het beste?

Meten is weten, dat weet iedereen. Maar klantbeleving valt niet zo eenvoudig in cijfers uit te drukken. De oplossing? Een scherpzinnige blik van een externe expert die je niet alleen vertelt waar je vandaag al staat, maar vooral hoe je nog meer trouwe klanten en ambassadeurs kan creëren.

Trajecten

CX Mentorship

Eerste Hulp Bij Ontevreden Klanten nodig?

Zoek je een eenvoudige, snelle en efficiënte manier om van je ontevreden klanten alsnog echte fans te maken? Customerry biedt je graag expertise, advies én eerste hulp bij ontevreden klanten!

Customerry Cares

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x