Win meer trouwe en tevreden klanten met de Customerry CX-mas adventskalender

Meer tevreden klanten? De Customerry CX-mas adventskalender zet je op weg!

Zet jij in 2024 ook opnieuw in op gelukkige klanten? Niet gewoon tevreden klanten, neen, het type loyale klanten dat dansend van enthousiasme over jouw diensten en producten vertelt?

Ongetwijfeld wel. Sterker nog, ik ben er zeker van dat klantgericht zijn, customer first of een aanverwante hiervan één van de kernwaarden binnen je organisatie is. Super goed! En toch ervaar je elk jaar weer de uitdaging om klantgericht denken en doen écht te verankeren doorheen je organisatie, niet?

Klinken deze vragen je soms bekend in de oren?

  • Hoe hou ik klantbeleving blijvend levend doorheen de organisatie?
  • Welke actie kan ik nog bedenken om klantgericht te werken?
  • Hoe inspireer ik mijn team met kleine, haalbaar acties?
  • Wat wil de klant van vandaag eigenlijk nog meer?
  • Hoe krijgen anderen tevreden, loyale klanten?
  • Waarmee begeester ik mijn mensen?

Meer tevreden klanten? Minder blablabla, meer ho-ho-ho!

Wees gerust, je bent niet de enige die met bovenstaande statements in het hoofd rondloopt. Het is gewoon een feit dat binnen je eigen organisatie het niet altijd evident is om nieuwe acties uit te denken of in de praktijk uit te voeren. Bedrijfsblindheid, de operationele waan van de dag zijn hiervan maar enkele oorzaken. Maar, ondertussen heeft je concurrent misschien wél de tijd om met klanttevredenheid aan de slag te gaan… wat nu?

De oplossing? Een stevige dosis denk en doe-inspiratie van Customerry

Dankzij de Customerry adventskalender. Een limited edition (50 stuks, op is op) aftelkalender naar kerst, boordevol klantgerichte inspiratie.  Oftewel: elke dag een stevig duwtje om de klant op een originele manier centraal te zetten in alles wat je onderneemt. 

✔ 8 fysieke CX-cadeautjes om uit te pakken

✔ 6 klantgerichte doe-opdrachten voor jou en je team

✔ 6 concrete tips om je klanttevredenheid stevig te boosten

✔ 4 inspirerende klantbelevingsverhalen om jezelf te inspireren

✔ 1 mega zotte merry challenge waar je ook iets mee kan winnen


Het resultaat? 

Nog voor 25 december meer tevreden klanten & gelukkigere medewerkers, beloofd! 

Wat mag je nu concreet verwachten?

8 fysieke CX-cadeautjes om uit te pakken

Je leest het goed. Je krijgt een phygital klantervaring met ook échte pakjes om te openen. De exacte inhoud blijft een verrassing, maar verwacht je onder meer aan een stevige portie klantgericht leesvoer, een blije klanten kas, dé oplossing voor gelukkigere medewerkers en nog enkele andere surprises. Totale winkelwaarde = 250€

6 klantgerichte doe-opdrachten voor jouw team

Van originele klachtenafhandeling tot een stevige luisteroefening, de echte weg naar meer tevreden klanten ligt in het doen. Wij zetten je op weg met een heldere briefing én maken ruimte om nadien te luisteren naar je ervaringen.

6 concrete tips om je klanttevredenheid stevig te boosten

Uit de kookboeken van Customerry zelf, onze 6 beste, praktische, haalbare tips om in 2024 nog meer tevreden klanten en collega’s te realiseren. Eenvoudig te volgen tips die je zowel in grote als kleinere organisaties kan toepassen. 

4 inspirerende klantbelevingverhalen om jezelf uit te dagen

Customer experience lastig om in de praktijk te brengen? Niet nadat je deze verhalen hebt gelezen en gehoord. Van eigen bodem, uiteraard, want Coolblue kennen we nu allemaal al ondertussen... 

1 mega zotte merry challenge waar je iets mee kan winnen

Ergens onderweg krijg je een te gekke doe-challenge waarmee je niet alleen je klanten en je team merry maakt, maar meteen ook kans maakt op 1 jaar CX-coaching van Customerry. Totale waarde van deze prijs?  Meer dan 5.000€!

En daarmee stopt het nog niet...

Want wanneer je de kalender aankoopt, krijgt je ook nog volgende bonussen:

  • Lidmaatschap van de kerstige CX community waarin je je challenges kan delen en inspiratie opdoen van anderen
  • Rechtstreekse Whatsapp verbinding met mss Customerry herself zodat je voor alle doe-opdrachten vragen kan stellen wanneer nodig

Jaja, en wat moet dat kosten? 

De totale waarde van deze limited edition kalender ligt ver boven de 500€, zonder de give-away hoofdprijs mee te rekenen. Maar, ik ben een kerstmens in hart en nieren,  én de missie van Customerry is nog altijd "iedereen klantgericht". 

Je hebt daarom de kans om deze limited edition Customerry CX-mas kalender aan te kopen voor 300€ ex BTW. Bestellen kan tot 17 november.

LET OP: er zijn slechts 50 exemplaren te krijgen, en op is écht op. 


Jouw kerstelf

Sarah Keppens: operationele en strategische begeleiding rond customer experience en employee experience. Gepokt en gemazeld in customer service in diverse sectoren. Kerstlover van het eerste uur. Doet ondermeer klantgerichte projecten voor Infrabel, Voka, Helan, Promove, Tifre, Het land van ooit,…


FAQ

Voor wie is deze CX-mas adventskalender bedoeld?

De Customerry CX-mas kalender is ideaal voor zowel kmo's met een team vanaf 10 personen, als voor grotere organisaties. Wil je echt met het volledige bedrijf aan de slag, dan kan het nuttig zijn om meer dan 1 exemplaar aan te schaffen. Contacteer ons in dit geval met jouw concrete vraag of uitdaging.

Mag ik écht niet weten wat er in de cadeautjes zit?

Neen :-) Grapje uiteraard. Om het element van suprise te houden gooien we de exacte inhoud van onze aftelkalender liever niet online. Wil je deze aankopen voor je team en vraag je je af of de inhoud wel iets voor jullie is? Contacteer ons voor een mini tipje van de sluier

Vanaf wanneer kan ik de kalender aankopen?

Je kan je registeren op de wachtlijst tot 10 november. Eens geregistreerd krijg je op 11 november als eerste de kans om de kalender aan te kopen. Vanaf 15 november vervalt de early bird actie en wordt aankopen ook mogelijk voor niet vooraf geregistreerde ondernemingen. Er zijn evenwel maar 50 kalenders te verkrijgen, en op is écht helemaal op. 

Wanneer ontvangen we het pakket?

Je ontvangt jouw kalender tussen 27 en 30 november.

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x