klantbeleving professionaliseren voor KMO's en solopreneurs

In 5 weken je klantbeleving professionaliseren met als resultaat meer tevreden klanten en medewerkers

Dat is in één zin wat jij mag verwachten als je instapt in de Customerry Academy. Een 5 weken traject waarbij we elke week een specifiek aspect van je customer experience onder de loep nemen. Elke week krijg je de nodige theorie in heldere video’s en leesmateriaal plus denk- en doe-oefeningen om effectieve stappen te zetten.

 Afhankelijk van de formule die je kiest voorzien we verschillende niveau's van ondersteuning: van live Q&A sessies en 1-op1 coaching tot een live intervisie dag en zelfs een op maat gemaakte workshops voor jouw bedrijf. Alles om jouw klantbeleving te optimaliseren én jouw klanten te soigneren!

Denk jij ook wel eens...

  • Wat willen mijn klanten nu eigenlijk echt?
  • Hoe kan ik regelmatig feedback vragen aan klanten?
  • Is alles wat ik doe voor mijn klanten wel écht nodig?
  • Hoe reageer ik best op een slechte review of een klacht?
  • Mijn klantenservice professioneel aanpakken, hoe doe ik dat?
  • Welke stappen kan ik zetten om klanttevredenheid te verhogen?
  • Wat is er nodig om mijn klantbeleving verder te professionaliseren?
  • Hoe inspireer ik mijn team zodat zij hier ook enthousiast aan meewerken?
  • En vooral: wanneer en combineer ik dat met al mijn andere dagelijkse to-do’s?

Om dan vervolgens opgeslokt te worden door de de to-do's van die dag en maanden later diezelfde vraag opnieuw op één of ander overleg (al dan niet met jezelf) te zien passeren?

Wees gerust, je bent écht niet de enige!

Natuurlijk wil jij ook meer tevreden klanten, minder marketingkosten en gelukkigere medewerkers. Alleen vraag je je daarbij vast regelmatig af "hoe ver moeten we eigenlijk gaan voor onze klanten, wanneer is het echt genoeg?". Die vraag komt hier alvast wekelijks voorbij. 

Binnen je eigen onderneming is het bovendien niet altijd eenvoudig om te starten of door te zetten met structureel werken aan je klantbeleving. Te weinig tijd, geen idee waar te beginnen, de operationele drukte van de dag zijn hiervan maar enkele oorzaken. Maar, ondertussen heeft je concurrent misschien wél de tijd om met klanttevredenheid aan de slag te gaan… wat nu?

De oplossing? sluit je aan bij de Customerry Academy!

In 5 weken leren én oefenen we samen wat je moet doen om meer tevreden klanten en medewerkers te realiseren, beloofd. Dit traject zorgt ervoor dat je je klantgerichte ambities écht waar maakt. Gedaan met uitspraken zoals “dat zouden wij ook moeten doen” of “ik dat eens gelezen in een boek maar ben er nooit toe gekomen”. We gaan met een heel erg andere blik (die van de klant) naar elk facet van je onderneming kijken. Zogeheten ‘blind spots’ en zwakkere plekken in je aanbod leggen we op die manier voor eens en altijd bloot. Toegegeven, dat kan best confronterend en vraagt dus een beetje moed en doorzettingsvermogen.

Maar, je doet het niet alleen! Je leunt op mijn expertise, ervaring én de steun en feedback van je collega's.Ik laat je pas los wanneer we puntje voor puntje jouw klantgerichte verbeterpunten hebben aangepakt.Het resultaat? Laaiend enthousiaste klanten en trouwe medewerkers.


klantbeleving professionaliseren


Wat omvat dit traject dan precies? 

Afhankelijk van je gekozen formule krijg je:

  • 5 goedgevulde e-learning modules rond klantbeleving professionaliseren
    • Module 1: je klantgerichte strategie bepalen
    • Module 2: alles over klanttevredenheid meten 
    • Module 3: je klantreis in kaart brengen en analyseren
    • Module 4: een klantgerichte cultuur doorheen je onderneming installeren
    • Module 5: klantgerichte communicatie skills aanleren, oefenen en doorgeven
  • 5 online coaching calls, elke week kan je met al jouw vragen terecht in een live call*
  • 1 op 1 opvolging en ondersteuning op maat van jouw specifieke noden, wensen en klantgerichte uitdagingen*
  • 1 live dag NA het traject zodat we je effectieve vooruitgang kunnen bekijken én je verder helpen met wat nog niet gelukt is
  • Een handig te gebruiken en overzichtelijke online community waar je tussendoor terecht kan met al je vragen, bedenkingen en problemen
  • Afdrukbare templates, werkbladen, voorbeeldformulieren, ... kortom meer dan 10+ jaar materiaal gebundeld zodat jij meteen kan starten en doorpakken
  • Na het traject behoud je toegang tot alle materialen gedurende 1 jaar. Als 'early adopter' krijg je meteen ook toegang tot al het nieuwe materiaal dat er bijkomt de komende maanden

*opties afhankelijk van de door jou gekozen formule.

Want jawel, je leest het goed. Dit is een nog nooit eerder gelanceerd traject. En daar hoort een zotte lanceringsprijs (lees: meer dan 40% korting op de effectieve waarde) én enkele stevige bonussen bij!


Jouw resultaat na slechts 5 weken? 

Een pak meer kennis, een haalbaar, concreet en reeds in uitvoering klantgericht actieplan én een professionele klantenservice op maat van jouw onderneming. Beloofd! 

Een belofte waar ik 100% achtersta. Straffer nog, ben je op het einde niet tevreden, dan betaal ik je zonder discussie je investering volledig terug.

Kies welke formule het beste bij jouw noden & budget past

Een traject bouwen dat een oplossing biedt voor zowel de solopreneur als de KMO, heel eerlijk, ik heb er even op gezwoegd. Maar, het is er! En jij kan nu kiezen welke formule voor jou op dit moment het beste werkt. Wil je liever alles op je eigen tempo bekijken, oefenen en toepassen of heb je nood aan een stok achter de deur in de vorm van 1op1 sessies? Jij beslist!

DOE HET ZELF

Toegang tot alle modules

Bonus content (nieuwe inzichten, tips, tricks)

Onbeperkt vragen in de online community

499 €



DOE HET SAMEN

Toegang tot alle modules

Bonus content (nieuwe inzichten, tips, tricks)

Onbeperkt vragen in de online community

Wekelijkse live Q&A call met Sarah

Live dag 

1op1 coaching in te zetten tijdens of na het traject (wanneer jij het nodig hebt)

899 €


DOE HET HYBRIDE (max.5)

Toegang tot alle modules

Bonus content (nieuwe inzichten, tips, tricks)

Onbeperkt vragen in de online community

Wekelijkse live Q&A call met Sarah

Live dag 

1op1 coaching in te zetten tijdens of na het traject (wanneer jij het nodig hebt)

1 halve dag in-house workshop rond topic op jouw maat

1.499 €

En dat is nog niet alles, want...

Om dit gloednieuwe traject te lanceren en te vieren trakteer ik met twee aantrekkelijke bonussen:

- Ben jij bij de eerste 5 instappers? Dan krijg je van mij (ongeacht welke formule je kiest) een zeer stevig cadeau in de vorm van een gratis deelname aan de opleiding "meer verkopen aan bestaande klanten" op 8 november 2024 in Mechelen. Deze intensieve dagopleiding is een unieke samenwerking tussen Customerry en content marketingbureau AndersGeschreven. Waarde 750€

- Ben jij bij de volgende 10 instappers? Dan krijg je van mij (ongeacht welke formule je kiest) een week voor de start een extra deep dive call.We brengen dan je huidige klantgerichtheid in kaart. Lees: je komt méér dan voorbereid aan de start van je vervolgtraject! Waarde? 350€


Wat anderen over de samenwerking met Customerry vertellen:



Sarah weet heel goed wat ze vertelt. Zij spekt haar verhalen met praktische voorbeelden. Zij zet je aan om je klanten een  beleving te geven. Je geeft ze echt goesting.




Sarah weet waar ze over spreekt en past haar expertise moeiteloos toe op elk soort onderneming.









FAQ & andere praktische informatie

Is dit traject iets voor mij?

De Customerry academy is in principe geschikt voor iedereen die in mensentaal meer wil bijleren over hoe je de klantbeleving binnen je bedrijf verbetert. Ben jij ondernemer, solopreneur of bijvoorbeeld een customer service / customer success verantwoordelijke? Dan is dit traject 100% zeker op jouw maat gemaakt. Een ander profiel maar toch interesse? Boek dan even een plekje in onze agenda om samen te bekijken wat voor jou de ideale formule is.


Vanaf wanneer kan ik instappen?

De deuren van de academy openen in 2024 in één keer. Registreer je eerst op de wachtlijst, want zo krijg je vanaf 19 september de kans om als eerste definitief in te schrijven. Van 24 september tot uiterlijk 4 oktober openen we de inschrijvingen voor het grote publiek.


Wanneer gaan alle sessies door?

De eerste module is beschikbaar vanaf maandag 14 oktober. Nadien komt er elke week maandag een nieuwe module online. Op donderdag tussen 12 en 13 uur is er een wekelijkse Q&A sessie om jouw vragen en uitdagingen te bespreken. 1 op 1 sessies en workshops voor hybride trajecten plannen we samen in functie van jouw agenda. De live dag gaat door op 5 december 2024 in regio Mechelen / Leuven.


Welke kwaliteitsgarantie heb ik?

We zijn er gerust op dat je veel zal bijleren en de meerwaarde van de tips snel zal ervaren. Daarom durven we een “Niet tevreden, geld terug!” garantie aan te bieden.


Hoeveel deelnemers gaan er zijn?

Voor deze eerste editie laten ik maximaal 30 inschrijvingen toe, zodat er voor iedereens vragen voldoende tijd en ruimte is. 


Waarom zou ik voor een groepstraject kiezen?

Klantbeleving verbeteren start met een blik op je bedrijf vanuit een andere bril. In een groepstraject krijg je een heleboel externe perspectieven en verrassende inzichten. Iedereen kijkt en ervaart anders, toch? Bovendien leer je van elkaars successen en failures. Inspireer, motiveer en leer van elkaar.


* Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x